måndag 2 februari 2009

Separationsångest...:)

Igår kväll var jag och lämna sköldpadd (Numera kallad Lina) på katthemmet. Hon var hos mig i 4 dagar och ändå saknar jag henne. NÅGON annan måste ju också sakna henne.....
Låg i sängen hos henne och prata länge,när kl var 20 var det dags att åka hem och äta.
Idag har jag skickat Busan och Cissi till söker hem.

Linda var och lämnade Sizzel igår och när jag pratade med henne på kvällen var det 4 katter!!! som var påväg att få nya hem....TJORVEN,NOVA,VIDA + 1 till,minnet är bra men kort....
Fundera på att börja skriva "Linda saker" men blått så syns det mer.
Som ni säkert förstår händer det mycket mer än det jag skriver, men Linda har inte riktigt tiden att skriva så jag skriver det jag vet hon gjort....
En av hennes tråkiga händelser igår tex var att ta hand om en överkörd katt på 190:an.

/Therese